lördag 17 juli 2010

Boom, boom, boom, boom, I want you in my room!

Jag förstår ju att ni alla hundratals läsare väntar otåligt på snygga bikinibilder från kroatien. Lugn, bara lugn, det kommer, kan jag försäkra er om! Jag bara orkar inte just nu.

Under tiden kan jag berätta att jag just nu sitter på tåget på väg hem från ett hejdundrandes barnkalas i värnamo, tuggandes Shake 50-öres tuggummi från godispåsen. Komplett med disneymuggar, saft, tågtårta, fiskedamm, varmkorv och russinleken. Allt detta till tonerna av Vengaboys, SOAP, systrarna Graaf och Vaddu är söt min kära lilla ponny.

Det blir en speciell stämning i luften när 20 20-åringar (kul att jag var äldst, haha!) klär sig i kalasklänningar och prinsesskronor. Tänk att barnkalas är exakt likadana i hela sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar