fredag 28 januari 2011

Typ tretton byten av ämne

Ojojoj, här gåre undan!

Inte med bloggandet men med allt annat. Jag ska få besök av två fabuläösa personer, Louise och Anna-Sara, helgerna efter varandra i februari. Pepp? Jojagtackarjag.

Idag gick jag upp 05:45 för att åka till Helsingborg tjugoöversex. Ja, ni läste rätt, nollsextjugo. Det är INTE mänskligt. För att lyssna på KG Hammar som skulle prata om... Var det mänskliga finns. Ser ni motsägelsen? Mm, precis. 80 spänn betalade jag dessutom för att berövas min nattsömn, var tvungen att äta extra mycket frukost där (för det ingick åtminstonde)för att liksom väga upp för denna hemska morgontimme.

Jag har dessutom bestämt mig för att skära ner på spinningen. Linnéa plus en himla massa spinning minus en massa småätande = rasar i vikt. Vilket har lett till att mina bröst krympt AVSEVÄRT. Plus att jag ser ut som en liten sparris. Inte bra, därför har jag i samråd med Annika Ankan Skogar bestämt att ett, högst två spinningpass i veckan får vara nog. Nån måtta på dumheterna får det vara liksom. ILLA när supertajta jeans som knappt gick att få igen är för stora. Då får man sätta ner foten.

Förresten så var jag med denna Annika Ankan Skogar på musikquiz igår. Trodde vi. Men icke! I rummet där vi satt var högtalarna trasiga, så utan quiz blev vi. Elände så det förslår.

Men PÖZZ på er för att ni är så fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar