fredag 17 december 2010

All it takes is a little faith and a lot of heart

Hjälp. Jag säger bara det. Hjälp. Nu har jag äntligen sovit en hel natt efter tre helt utan sömn. Så går det när man har tusen järn i elden samtidigt. Då kan det gå lite över styr. Men nu är jag back on track!

Vad har då hänt medan jag inte hängt här?

Jag har, ve och fasa, ätit upp varenda chokladbit i in chokladkalender. Hur gick det till liksom? Jag brukar aldrig fuska med sånt. Hu!

(Vad sjutton är detta? Bowlingkäglor? I en julkalender?)

Jag har skrivit på kontraktet till Micklagård i Lund. Iiih, nu är det på riktigt!

Jag har skrivit ett kickass-bra arbete om Eniroboxen (Får se om Eksell tycker detsamma...)

Jag har bakat en pepparkaka i form av Loodin.

(Ni som känner till honom vet hur skrämmande likt det är. "Aa, just det, fast...")

Tyvärr har jag inte köpt en enda julklapp. Oh well, jag får ge mig ut i snön nu!

1 kommentar:

  1. skojar du!? hela julkalendern tömd 17 december!? det trodde jag inte om dig Linnéa.. lite diciplin kan man väl förvänta sig när det gäller jultraditioner? ;)

    SvaraRadera