måndag 13 december 2010

En bra sak, en dålig.

Idag har jag blivit bjuden på Tapas av Helsingborgs stad. Oooh, vad jag gillar tapas! Man behöver liksom inte välja bara en rtt, utan kan plocka lite här och lite där! Underbart! Sen skrattade jag ihjäl mig tillsammans med fantastiskt folk från min studentförening.

Det enda som stör mig en dag som denna (för den började minst lika bra som den slutade, med lussefika och luciasång morgonen till ära), är viruset som härjar på min dator. Råkade glatt ladda ner ett spionprogram eller nåt i den stilen igår och nu går allting mycket långsamt, plus att datorn ger ifrån sig ångestladdade skrik (sant), med jämna mellanrum. Sådär lagom kul att bli vettskrämd mitt i decembernatten. Hur sjutton får man väck ett sånt där program?

Skulle kunnat trösta mig själv med luciaavsnittet av julkalendern, men det klarar väl inte den här infekterade datorn av...

1 kommentar: