lördag 18 december 2010

Följ med på tankepromenad!

Det här med virus på datorn börjar bli nedrans frustrerande.

Oh well.. Nu är rummet urstädat och det ekar lite tomt. Fast det känns inte så sorgligt faktiskt. Eller lite. Jag blir alltid himla blödig vad gäller farväl av saker och ting. Sista gången jag gör ditt och datt liksom! Men jag har haft så mycket att göra att jag inte haft tid att reflektera. Men det är nog bra!

Idag skulle jg träffa min lilla pluggrupp och lära oss lite saker inför tentan i januari. Verktyg för marknadskommunikation kom vi till. Sen blev det myket mer intressant att planera PR-kampanjer. Så om en pizzeria eller BRAVO nånsin känner för en kreativ kampanj, feel free to kontakta oss. Mer säger jag inte eftersom nåt pucko ju skulle kunna sno idén vi sitter på. Och den, gott folk, den är guld.

Sen gick vi och åt pizza. Italiensk salami och färsk ruccola. Ja, jag vet att ni är avundsjuka. Det skulle jag med varit. Jag borde dock boka en biljett hem nu. Så ciao på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar