torsdag 9 december 2010

LUND

Jag ska flytta till Lund! There you have it!
Fick ett mail idag om ett studentrum på Micklagård. Jag och korsmänniskorna kommer gå ihop så fint, så fint! Tänk, jag skäms för att säga det, men jag ser faktiskt fram emot att pendla igen. Det är ju för mysigt med tåg egentligen, och man får ju så bra tid att tänka lite på morgonen. Varva ner, läsa lite metro. Egentligen är det här ju bra för min allmänbildning när man tänker efter. Och då är jag ju redan väldigt allmänbildad till att börja med. Det är inte alla som vet att Alexander den store löste upp den Gordiska knuten. Hepp!

Idag hade jag möte med mina fantastiska medarbetare på StratKom. Och förlåt Gud, men jag är så jävla nöjd med dessa fantastiska människor. Att ordna ihop en konferens för praktiker inom kommunikationsbranschen kommer gå lätt som en plätt! Eller nåt.

Och sist men inte minst, vårt projektarbete går lite för bra. Lite läskigt bra faktiskt. Jag och Markus är en oövervinnlig uppsatsmaskin som bara matar fram vinnande texter.
Eeh, vi har inte så mycket kvar att göra, konstaterade Markus idag.
You're damn right we don't, tänkte jag för mig själv (Ja, jag sa det verkligen inte högt, så töntig är jag minsann inte. Man har väl lite självrespekt).
Låt mig bara säga att the world of public relations kommer bli frickin' mind blown.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar